Visitekaartje

Het visitekaartje van de Haagse ballonnenboer is ontworpen.

Want ook daar moest nog hard aan gewerkt worden omdat het toch wel belangrijk is dat je het juiste visitekaartje meeneemt die bij de uitvoerende act past.
Maar het kost nu eenmaal allemaal tijd om het zo te ontwerpen dat het ook perfect past bij het typetje wat je op dat moment neerzet.
En ik moet zeggen dat het erg goed gelukt is om dat uit te voeren.

Visitekaartje van de Haagse ballonnenboer

De mensen zien nu gelijk wie er staat en onder welke naam ze moeten zoeken naar de website.
Het moet goed laten zien wie je op dat moment uitbeeld en wat er van je verwacht kan worden.
De Haagse ballonnenboer heeft het zelf allemaal weer ontworpen zoals alle reclame kaarten, visitekaartje, banners en websites onder zijn handen vandaan komen
Het blijft het leukste om te doen en het voordeel is dat je daardoor jezelf het beste kunt vertegenwoordigen.

Laat jet het doen dan heb je naar mijn mening vaak niet de feeling met het product wat voor mij heel erg belangrijk is.
Daar komt nog bij dat het altijd leuk en spannend is om een visitekaartje te maken en op bij het eindresultaat trots terug kunt kijken dat het gelukt is.

Ook voor Feest met Rolando is er gelijk een nieuw visitekaartje ontworpen.
Die moest uiteraard een heel andere uitstraling gaan krijgen omdat daar de nadruk op kinderartiest Rolando zelf ligt.
En zo zie je met het verloop van de jaren dat je als artiest bezig bent dat de flyers, het visitekaartje en alle andere reclame materialen meegroeien.
Het belangrijkste aspect is dat je niet stil blijft staan maar meegroeit met je product en dat ook laat zien in je reclame materiaal.

De Haagse ballonnenboer is onderdeel van Feest met Rolando.
Daar waar het allemaal begonnen is met kinderartiest Rolando en zijn diverse shows.

Reacties zijn gesloten.